miércoles, 2 de abril de 2008

Qui cullons vol el nou Temple de Naftalina?!


Sembla mentida que en els temps que corren el nostre poble s'estigui plantejant, i estigui construïnt un nou "temple", vulgarment dit: església.

Ara resulta, que algú se li ha posat al cap fer una Santa Seu al nostre podruit poble.

Jo em pregunto: Quants feligressos hi ha a St. Quirze? Realment aquestes dues dotzenes es mereixen quelcom més gros? Què se n'han fet de les restes arqueològiques?

Crec que valdria la pena que es gastessin els diners amb coses que realment afectin i importin a les veïnes del poble, als col.lectius, associacions, entitats, etc. En canvi de destinar aquesta millonada a un grapat de velles enaftalinades i a quatre nostàlgics de l'opus dei.

En fi ho deixo aquí....


Pd. La mediocritat de l'escric és alta.


2 comentarios:

Unknown dijo...

ARA, ARA!!

AIXÍS PODREM ANAR A MISSA MÉS COFOIS QUE MAI, QUE JO, TOT I SER CATÒLIC FINS A LA MÈDULA I AMB AQUESTS DEURES DE PADRÍ QUE SE M'ATRIBUEIXEN, FA ANYS I PANYS QUE RENEGO DE DÉUU!

Rousi dijo...

Verge Santa!!!! Nano el món va així, anar fent coses obsoletes per mantenir la gent a ratlla i calladeta... per tal de no avançar... Ja em diràs quants de la nostra edat van a missa el diumenge!!!! No es gastaran els calers amb coses realment importants i cristianes!!!! Apa siau!